Оплата
Умов оплати, як завжди, безліч. Ось деякі з варіантів, запропонованих і схвалених Часом:
1. Готівкою — тобто з рук до рук при отриманні товару. Кращий варіант.
2. Переказ на картку Приват Банку — номер якої буде повідомлено додатково за потребою. Другий за перевагою варіант.
3. Накладений платіж — при отриманні товару на складі Нової Пошти. Також другий за зручністю варіант. Може бути скасовано залежно від політичної ситуації в Україні.
4. Обмін — як не крути, але такий варіант існує. Каюсь. Чай на черевики, чайник на телевізор, гайвань на Ламборжині Д’ябло.
Також, без сумніву, важливим є факт настання можливості витребування присутності /часткової/передоплати.
Дoставкa
Отримати собі у руки товари чайного виробництва дуже просто.
Наприклад, є такі варіанти:
1. Забрати в магазині — тобто потрібно просто прийти за адресою м. Одеса, вул. Троїцька, попити чаю і купити все, що сподобалося. В інших містах потрібно зателефонувати і про все домовитися.
2. В офісах компанії-перевізника Нова Пошта. Нова Пошта особисто нам краще — її відділення є у всіх населених пугктах України. Доставка по Україні середньої посилки коштує 20-30 грн, час доставки — 1-2 дні.
Доставки по Одесі зазвичай немає, але при величезному замовленні подивимось.
Але все це можна було б не писати — ми ж в Одесі, певен, що про все можна буде домовитись!
Пакування
Кожен млинець, кожна точа пуеру пакується по пакетах, весь чай розфасовується в окремі пакети, сервізи та чайники — у коробках, усі справи.
Для далеких відстаней упаковка ускладнюється, щоб уникнути бою та побою. Буває, звичайно, всяке, але ми стараємось.
Та й взагалі, довіртеся і все буде добре, ми знаємо як треба!
Повернення
Повернення придбаних товарів можливе у таких випадках:
1. Невідповідність комплектації/кольору/розміру/ та інших заявлених на сайті якісних характеристик товару з якісними характеристиками товару, який був отриманий фактично.
2. Бій або пошкодження посуду/чайних дощок/аксесуарів/чайної упаковки, що впливають на зовнішній вигляд товару та/або його функціональність.
Доводи типу “не підійшов колір”, “а я взагалі собі цей сервіз іншим уявляла”, “я передумав” — не приймаються.
За будь-яких обставин — дзвоніть, ми знайдемо вихід із будь-якої проблемної ситуації!
Дякуємо за розуміння і чекаємо на Вас у нас частіше!